Dieses Blog durchsuchen

Mittwoch, 7. März 2012

* Oh so Girlie *


Goeiemorgen lieve blogvolgers,

Ik ben Blij en opgelucht wilde ik jullie even vertellen,ben namelijk naar de pijnpoli geweest en heb daar een ruggeprik gekregen tegen die ellendige rottige vervelende lastige en ga zo maar door rugpijn,
En wat denk je WEGgggggggg Heerlijk,nu maar hopen dat het lang werkt!!!!!
Korset ....Ook weg hahaha

Wat is het toch koud weer alweer hè van mij mag de Zon wel komen lekker warm deuren lekker open
bloemen weer volop in bloei Maarja even wachten nog denk ik,geen sterke kant van mij Geduld hahaha

Ik heb een klein kaartje 10x10 gemaakt gewoon omdat ik eigenlijk helemaal geen tijd had,( zoveel in te halen qua huishouding ) uiteindelijk is het toch nog wel een lieverdje geworden.
Het stempeltje is van Lili of the Valley die vond ik nog in mijn hobby kamer ergens in een vlop nieteens gemount zo een hele vel met stempels ,kun je nagaan wat een ongebruikte spullen een mens heeft Erg eigenlijk
Hebben jullie dat nou niet,ik wel dus...;)
Het stempeltje is ook van de serie Oh so Girlie en heb ik deze keer ingekleurd met distress inkt.
Kaartje heb ik gemaakt met kraft en het design papier is van BG Porcelain ook weer een oudje maar dacht nog steeds te koop.
Ponsen zijn van Martha Steward en de lieve tekst stempel is van Wiff of Joy.
Al met al toch nog wel een lief klein kaartje toch;0)





Gezellige dag allemaal


Bedankt voor het bezoeken van ons blog.
Thanks for visiting our blog.
Vielen dank für den besuch unserem blog ;)



(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥


3 Kommentare:

  1. Hallo Sonja,
    eine sehr ansprechende Karte ist das geworden, ein kleiner Traum.

    LG
    Ulla

    AntwortenLöschen
  2. Wunderschöne Karte! :)
    Großes Kompliment!

    Liebe Grüße
    Laura

    AntwortenLöschen
  3. Ach was ist die wunder,wunderschön geworden liebe Sonja, die gefällt mir richtig gut!

    Einen ganz lieben Gruß von Andrea

    AntwortenLöschen

Dieser Blog ist mit Blogspot, einem Google-Produkt, erstellt und wird von Google gehostet. Es gelten die Datenschutzerklärung & Nutzungsbedingungen für Googleprodukte. Durch das Setzen eines Häkchens vor „Ich möchte Benachrichtigungen erhalten“ könne Sie Nachfolgekommentare per E-Mail abonnieren. Laufende Kommentarabonnements können jederzeit durch das Entfernen des Häkchens oder über einen Link in der Benachrichtigungs-Mail abbestellt werden.

This blog is created using the Google's Blogspot service and is hosted by Google. Google’s Privacy Policy and Terms of Service apply. You can subscribe to follow-up comments via email by checking the box „Ich möchte Benachrichtigungen erhalten“. To unsubscribe you can either uncheck the box or click the corresponding link in the notification e-mail.

Challenge #67 - Anything Goes

Hallo liebe Cards und More Freunde, wir haben heute wieder eine neue Challenge für Euch. Dieses Mal gibt es ein Board für euch, das euch zur...